Tjenester

Vår visjon er å alltid levere rå merkevareopplevelser. Det preger alt vi gjør og alle løsningene vi leverer.

6.Sans jobber etter arbeidsmodellen; Creating Brand-Story-Experience.
Våre tre kompetanseområder; Brand, Story og Experience gir en komplett kundereise fra strategi og merkevarefokus, via kreativitet og historiefortelling, til faktiske uttak – ofte gjennom opplevelsesbasert kommunikasjon.

Brand

Dette er våre spesialister på innsikt og strategisk merkevarebygging. Vi jobber tett med våre kunder og har utviklet effektive metoder for å bevege, kommunisere og posisjonere merkevarer.

Se casene her

Story

Dette er våre spesialister på utviklingen av unike og kreative idéer. Du blir utfordret på en annen måte enn hos de tradisjonelle reklamebyråene. Vi utvikler konsepter som styrker din merkevare.

Se casene her

Experience

Dette er våre spesialister på kommunikasjon i møte mellom mennesker. Vi jobber for å skape de unike merkevareopplevelsene for våre kunder, både fysisk og digitalt.

Se casene her

Vi liker å ha en holistisk tilnærming til kommunikasjonsfaget. Vi liker å tenke utradisjonelt der det er hensiktsmessig.

Vi ønsker å lage kommunikasjon som virker og skiller seg ut i mengden. Uavhengig om vi jobber med å bygge kultur internt i et selskap, eller lage en kampanje som skal selge et produkt, har vi lyst til å treffe noe i mennesket som skaper nysgjerrighet, forståelse og ettertanke.

6 steg til en rå merkevareopplevelse

1. Debrief

Vi må forstå hvilken opplevelse kunden faktisk ønsker. Her liker vi å utfordre deres behov.

2. Merkevareinnsikt

Vi må forstå merkevaren, og da vil vi alltid etterspørre kundens strategi. Vi går aldri videre i prosessen uten innsikt, også om selve merkevaren.

3. Idé

Vi utvikler ideer som er strategisk forankret i kundens merkevare. Våre ideer er ikke tilfeldige. Det er slik man skaper rå merkevareopplevelser.

4. Konsept

Vi utvikler helhetlige konsepter, og forteller historier med en rød tråd.

5. Aktivering

Alle uttak er annerledes og unike. Alle opplevelser er basert på merkevaren, og kunden er derfor konsekvent i sin kommunikasjon.

6. Merkevareopplevelse

Kunden skaper verdifulle relasjoner til sine målgrupper. Målgruppen vil huske hvem det var som ga dem akkurat denne rå opplevelsen. For ingenting ved den er tilfeldig.

6. Sans hjelper deg med reiser og arrangementer i inn- og utland.

6. Sans tilbyr arrangementer fra a til å også på destinasjoner i nære og fjerne strøk.

Som en del av sterke merkevareopplevelser er arenaen for arrangementet en viktig del. Vi ser det som helt naturlig at reisemålet skal forsterke budskap og opplevelsen som skal formidles til ansatte, kunder eller leverandører.

Vi har dyktige samarbeidspartnere på destinasjonene vi jobber med og holder oss oppdaterte på trender og nye spennende reisemål.

Ta kontakt med oss for å vite mer om hvordan vi kan tilrettelegge arrangementer for din bedrift i utlandet eller i andre deler av Norge.

6.Sans er IATA-sertifisert, vi kan booke og utstede billetter i eget hus, og vi er medlem av Reisegarantifondet.

 

Ta kontakt på post@6sans.no eller ring oss på telefon 22 59 94 60