EntraForum 2017

Entra_1_345x196
Entra_1_1240x865
Entra_2_1240x865
Entra_3_1240x865
Entra_4_1240x865
Entra_5_1240x865

Kategori:

Experience

Kunde:

Entra

Dato:

mars 16, 2017

EntraForum 2017

Starten på en spennende implementeringsreise internt for ny strategi hos Entra ble gjennomført på Doga og i Jakobkirken med stort engasjement og høy aktivitet blant ansatte.

 For å skape et tidlig engasjement hos deltagerne distribuerte vi enkle spørsmål i forkant av arrangementet via en webapp. Dette ga deltagerne mulighet til å forberede seg til hva som skulle skje i tillegg til at nysgjerrigheten ble pirret og forventningene kunne bygges opp. Under gjennomføringen ble spillmekanismer (gamification) benyttet for å få en optimal kombinasjon av tradisjonelt gruppearbeid og nye måter å samhandle på. Et interaktivt spill ble også gjennomført i grupper for at deltagerne skulle få en bedre forståelse av det faglige budskapet i tillegg til solid effekt. Nye spennende gründerbedrifter holdt korte innlegg i pecha kucha stil, og Torgeir Waterhouse holdt et engasjerende foredrag om de nye mulighetene ny teknologi gir, men også utfordringene den medfører. Ledergruppen leverte en forrykende avslutning til stor glede for deltagerne, tidenes høyeste score etter evaluering ble oppnådd internt.

 6.Sans utfordret Entra til å skape sin egen underholdning og dermed by på seg selv i større grad enn noen gang før.

Utfordringen tok  Entra på strak arm og mye av suksessen bak årets arrangement lå nettopp her. «Entra Rocks» konseptet – der alle ansatte øvde inn rockelåter med profesjonelle instruktører og band, kledde seg i tilsvarende stil og til stormende jubel fremført foran kollegaene sine – ble ikke mindre enn en braksuksess!