DNB Internsamling

unspecified-2
unspecified-3 (1)
unspecified
unspecified-1 (1)

Kategori:

Experience

Kunde:

DNB

Dato:

desember 28, 2016

DNB Internsamling

For tredje år på rad var 6.Sans involvert i å utforme innhold og rammer for DNB Personmarked sin årlige samling som i år ble omdøpt til PM awards. Fokus for samlingen var å feire gode prestasjoner gjennom året og å se på utfordringer og muligheter fremover.

De siste to årene har bruken av nettbank via mobiltelefon eksplodert og begrepet om at vi nå har “banken i lomma” er etablert. Dette var utgangspunktet for den tekniske løsningen og hva vi ønsket å kommunisere. Resultatet ble en tydelig og effektfull visuell kommunikasjon som ble utnyttet til det fulle gjennom hele samlingen.

«Kuleste skjermen jeg har sett. Viktig at vi i DNB ligger foran i plogen på alt av teknologi.»
– CAMILLA FORBERG, MERKEVARE OG SPONSORSJEF DNB