Brakar – Din Tur

Brakar Din Tur Bannere
Brakar Din Tur Bannere
Brakar Din Tur Poster

Kategori:

Experience, Story

Kunde:

Brakar

Dato:

januar 3, 2017

Brakar – Din Tur

Brakar er ansvarlig for utvikling, drift og samordning av kollektivtransport i Buskerud. Brakar sin oppgave er videre å gi informasjon til befolkningen om tilbudet, samt yte tenester relatert til dette. Utfordringen 6.Sans fikk var å få flere til å reise med Brakar, gjennom å skape en adferdsendring for både eksisterende og ikke-eksisterende kunder. Vi vet at hvordan vi kommuniserer får utslag på hvor mange som reiser kollektivt. 6.Sans har satt det overordnede budskapet «Din tur» for kollektivselskapet. Konseptet «Din tur» tas videre ut i kampanjer som går på tvers av kanaler, som annonser i print/web, sosiale medier, utendørs reklame, opplevelsesbasert kommunikasjon/event, radio, web/some/kampanjesider, osv. 6.Sans jobber kontinuerlig med Brakar med strategisk kommunikasjon og kreative uttak for Brakar.

 

 

Bussfestivalen er en del av en multichannel kampanje for Brakar. Dette stuntet hadde som hensikt å skape gode opplevelser for reisende på bussen ved at kjente artister spilte på utvalgte busser i Buskerud. Artistene var blant annet Trang Fødsel som ga de reisende en annerledes og hyggelig busstur. Viktigheten av å treffe forbrukeren på flere kanaler blir stadig større, uansett alder eller produkt.

Om du har spørsmål eller ønsker hjelp til å gjøre dine events enda bedre, ta kontakt med Joacim Wethal i dag!